خبرهای داغ:

تجلیل فرمانده سپاه آبادان از قهرمان جودو کشور و عضو تیم ملی  

جمعی از قهرمانان و مدال آوران جودو آبادان جهت تبریک انتصاب سرهنگ ایمانی به عنوان فرمانده سپاه آبادان با اهداء  گل این انتصاب را به ایشان تبریک عرض نمودند. 
کد خبر: ۹۶۲۴۵۷۵
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، آقای رضایی رییس هیات جودو شهرستان با سرهنگ ایمانی فرمانده سپاه آبادان با بیان اینکه جمع حاضر به نیابت از ۴۰۰ جودو کار که در این رشته در شهرستان فعالیت می کنند.

ر ضایی افزود سالن تازه تاسیس خانه جودو آبادان   کم و کاستی هایی که وجود دارد از مسئولین مدیران به ویژه مدیران ارشد تقاضا نمود به ورزش بهای بیشتری دهند به ویژه جهت اشتغالزای این عزيزان که همه آنها از جوانان برومند و سرمایه های این سرزمین هستند. تدبیر اساسی و انها را مورد حمایت قرار دهند  

 در ادامه آقای حمیدیان مسئول کانون بسیج ورزشکاران بعد از معرفی قهرمانان و ورزشکاران و کسب عنوان مدالهای  مختلف در سطح استان وکشور و آسیا  با بیان اینکه همه این عزیزان عضو کانون بسیج ورزشکاران می‌باشند آمادگی آنها را به عنوان یک بسیجی جهت خدمت به این نظام و مملکت  اعلام نمود.

در ادامه سرهنگ ایمانی فرمانده سپاه آبادان که خود از ورزشکاران و ورزش دوستان و علاقه زیادی به ورزش فوتبال و پینگ پونگ دارد ضمن خرسندی از حضور قهرمانان و مدال اوران  این رشته نکاتی از فرمایشات حضرت آقا در رابطه با جوانان که باید این موارد را مد نظر داشته باشند .
وی گفت تحصیل . تهذیب .ورزش را یادآور شدند. زیرا جوانان سرمایه این نظام و مملکت هستند و امادگی خود را در تمام زمینه ها به ویژه پیشرفت و پشیبرد ورزش در منطقه اعلام نمود.

در خاتمه از قهرمانان و مدال آوران رشته جودو آبادان به ویژه قهرمان محمد حسین دریس که اخیرا قهرمان کشور و به عضویت تیم ملی در آمده تجلیل به عمل آورده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار